sobota 3. ledna 2015

Kalendář k vytištění 2015 - Leden

Tak, nabízí se jediná otázka - máte kalendář?
Věřím, že mnozí jste jej dostali od Ježíška pod stromeček, někteří (jako například já) si jeden krásný stihli koupit dokonce už před Vánoci, ostatní zase čekali/jí na novoroční slevy,...a pro ten zbytek nestíhajících (nebo moc náročných)  mám jeden po domácku vyrobený! Můžete si jej zcela zdarma vytisknout. Komu se nelíbí můj námět, budu ráda, když se třeba jen inspirujete, a vyrobíte si vlastní! :) Je to velice jednoduché - já ten svůj vytvořila v Photofiltre (seženete na serveru stahuj.cz nebo slunečnice.cz), což je velice prostý program na naprosto základní úpravy fotek.

Každý měsíc sem budu přidávat zvlášť - s lednem jsem se krapet opozdila, ale žádný strach, šablonu na únor sem hodím někdy koncem tohoto měsíce :)


Tento je jsem nazvala "Dotvoř si sám" aneb vytiskněte, a vymalujte :) Čeká na barvičky!
Stáhni si jej tady
Druhý je už barevnější, ale o to víc zimní. Stáhneš si ho zde

Vím, obrázek ani barvy se na leden moc nehodí - a právě proto tam jsou :) Už mi ta zima leze krkem, a tak jsem se rozhodla ji sabotovat. Kalendář má krásně jarní barvičky, basta fidli.
Kočičí kalendář stáhneš zde


Žádné komentáře:

Okomentovat