úterý 23. prosince 2014

Vánoční vychytávky na poslední chvíli

Ahoj, ahoj!
Je mi jasné, že všichni už dávno máte dárky zabalené, cukroví napečené a vše načančané a připravené na dlouho očekávaný Štědrý den. Kyby se však mezi vámi našli tací, kteří si libují v jednoduchém balení na poslední chvíli, mohu nabídnout pár dokonalých vychytávek! :) Jediné, co k nim budete potřebovat je tiskárna a nůžky (a v několika případech ještě lepidlo, páska nebo provázek). Jediné, co mě krapet mrzí je ten fakt, že veškerý materiál, který teď sdílím, je práce cizích lidí. Sama se pokouším o podobné výtvory, ale zatím jsem na míle daleko této kvalitě - tak mi držte palce ať se lepším!

1. Dárkové štítky
Moc jsem si oblíbila roztomilé štítky vyrobené skvělou umělkyní a kreslířkou Kelli Murray.

Sama jsem je použila na většinu svých dárků, a vypadají výtečně!
(ke stažení zde)


(stáhni tady)
Za zmínku stojí i gift tags od blogerky Sany. Mrkejte:
(klikni sem pro stažení)

(stáhni si je tady)

 2. Balicí papír
Již delší dobu jsem fanouškem blogu tvořivé . Její barevný bloh je studnicí diy nápadů, vytisknutelných homemade projektů a úžasných zlepšováků nálady! Vřele doporučuji a sdílím pár jejích vánočních nápadů :)

(palicí papír najdeš tady a krásné štítky zde)
(ke stažení tady)
(najdeš je zde)
  
3. Ptačí budka
Můžeš ji použít jako dekoraci do pokoje, někomu ji darovat, ozdobit s ní stromeček nebo nastříhané větve z venku. :) A kde že jsem ji našla? Opět u talentované !

(stáhni ji tady)





 4. Balicí krabička
Co dodat, zase ! Hodí se zejména k balení menších předmětů menší velikosti. Já jej využila u balení náušnic a prstýnků :)
(stáhni zde)

Šťastné a veselé Vánoce všem!
Pevně doufám, že vám tento příspěvek přišel vhod a vaši milí najdou pod stromečkem tyto "tiskárnové roztomilosti" ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat